Monday 10 August 2020

Kebodohan


Tuhan..
Apa aku bodoh setelah aku tau yang separuh hatinya sahaja untuk aku sedangkan aku bagi seluruh hatiku untuknya?
Apa aku ni bodoh bila aku rindu tapi aku terpaksa pendam hanya kerana tak mahu dia rasa rimas dengan aku?
Apa aku ni bodoh bila aku tahu dia tak mahu ingat aku selalu dan aku masih stay dengannya?
Apa aku ni bodoh telan je semua permintaannya dan pendam keinginan aku?
Apa aku bodoh kerana menolak orang yg sanggup bahagi sepenuh masa untuk aku hanya kerana aku mahukan dia?
Apa aku ni bodoh mengharapkan dia bahagia sedangkan aku tidak?
Apa itu normal sekiranya aku menjadi beggar, menagih cintanya?
Apa aku bodoh sekiranya aku sampai sekarang menganggap dia lah terindah dan selalu akan jadi terindah?
Tuhan, aku perlukan jawapan...
Apa benar, cinta itu membuat manusia jadi bodoh?


gif love true follow me skins love quotes tumblr girl tumblr ...

No comments: