Monday 15 July 2013

Insan Bernama Kekasih:)


bismillahirahmanirrahim, aku nak share lagu nasyid yg aku suke sgt ny, sbenarnye smua lgu UNIC tu aku ske sbnarnye ny, hha
           
INSAN BERNAMA KEKASIH



Debar hatiku membisik rindu
Ingin aku katakan
Kau gadis idaman

Adakah mungkin kau kumiliki

Ingin aku jadikan
Insan bernama kekasih

Keayuan yg tergambar

Lukisan nur iman
Bersulamkan keindahan santun perkataan
Bagai putih salju mendinginkan hangat perasaan
Mengusir segala resah di jiwa

Kusampaikan slm ucapan mesra

dan merisik khabar berita
Masihkah ada peluang
Utkku melafazkan cinta
Umpama rembulan jatuh ke riba
Mendengar khabaran darinya
Padaku kau memendam rasa

PadaMu oh Tuhan

Kumohonkan keredaan
Nur kasih yg kudamba
Kekal hingga ke syurga

Hanya satu yg kupinta

Kebaikan darinya
Moga dipeliharakan tulus cinta kita
Agar kukuh ikatan yg murni bahagia selamanya
Dgn lafaz pernikahan yg mulia

Dtglah kasihmu dlm diriku

Menghiasi ruang hatiku
Akanku sambutnya dgn
Sujud penuh kesyukuran

Kuharap jalinan kan berpanjangan

Selagi kasih yg terbina
Kerana cinta kpdNya

Kauku sayangi

Teman sejati
Dikaulah sesungguhnya
Insan bernama kekasih


                                 nt g bukak youtube ea? syahdu sgt lagu ny,wuuuu
                    may allah bless you:)


No comments: