Monday 30 November 2020

Nightmare


TBH, aku dah lama tak happy dengan keje aku.
Kadang aku rasa keje okay, tapi kali ni aku dah rasa tak okay sesangat sejak senior aku tu handover housekeeping task.

Benda tu sumpah nightmare untuk aku.
Aku cukup benci bila kena buat housekeeping.

Rasa cam namampos buat benda tu, consume time n tenaga aku.
Aku da hadap masa aku jadi GT, tp sekarang kena hadap lagi.
Rase cam bodo ke ape.
Aku menderita.
Aku tak tau la aku rasa faktab macam ni sebab aku period ke ape (maybe ye)
tapi aku memang rasa faktab sesangat. Aku tak sanggup dan rasa nak blah.

Rase nak blah rase nak bagi 24hours resign letter & cakap padan muka.
Aku rasa macam darah aku ni kena sedut sampai kering sebab buat benda2 menyesakkan kepala camni.

Penat la nak nangis sambil perah otak hari2 camni hm


No comments: