Saturday 19 April 2014

Mood switch off.

Assalamualaikum


And yes. I lied. Sepanjang hari aku pakai senyum plastik. Mood swing sana sini. 
Ada masa kite tak okay dan rasa nak bercakap, membebel, meluahkan kat orang, tapi dalam masa yang sama taknak dia bagi respons. Mungkin dah penat nak dengar perkataan "sabar", mungkin dah penat nak rasa dia usap bahu kita dan tunjuk pandangan faham tu.
Mungkin dah penat lalui situasi yang sama berulang kali.
Aku just nak orang dengar je.
Oh yes, aku nak luahkan kat orang yang takde perasaan.
eh ade ke?
lantak~


Maybe sebab tu bila down aku nak bahu. Tu yang dalam lagu banyak ayat "i'll be your crying shoulder" 
Sebab bahu tu lagi comfort dari perkataan dan ayat2 pujuk, kan?


Kadang-kadang orang pompuan ni boleh moody secara tetibe. Tanpa sebab. Bila dah kata tanpa sebab amat lah tak best bile ade yang bertanya " kenapa ni??" 
dah mention "tak tau, takde sebab "
please jangan paksa aku citer benda yang aku sendiri pon masih samar-samar.

Tido.
Painkiller paling mujarab dalam dunia bila rasa nak melalak.




p/s : esok midterm theory, nak menjerit i'm DONE DONE DONE DONE DONE boleh?

No comments: